Adjoined Conceptual Domains in the Bilingual Poetry of Pablo Picasso
نویسندگان
چکیده
منابع مشابه
a swot analysis of the english program of a bilingual school in iran
با توجه به جایگاه زبان انگلیسی به عنوان زبانی بین المللی و با در نظر گرفتن این واقعیت که دولت ها و مسئولان آموزش و پرورش در سراسر جهان در حال حاضر احساس نیاز به ایجاد موقعیتی برای کودکان جهت یاد گیری زبان انگلیسی درسنین پایین در مدارس دو زبانه می کنند، تحقیق حاضر با استفاده از مدل swot (قوت ها، ضعف ها، فرصتها و تهدیدها) سعی در ارزیابی مدرسه ای دو زبانه در ایران را دارد. جهت انجام این تحقیق در م...
15 صفحه اولAmateur Means in Cubism? the Use of Ripolin® by Pablo Picasso
The introduction of non-artistic materials and techniques in Cubism is not a complete invention, contrary to what the traditional historiography of this artistic movement would want to make us think. Contemporary do-it-yourself practices – amateur handicraft – with which Georges Braque and Pablo Picasso had been in contact while living in the workingclass neighborhood of Montmartre, have encour...
متن کاملmodernist poetics as reflected in the poetry of selected modernist poets
فن شعر (poetics) که پیش از این به معنای مطالعه ی شعر و شیوه های آن بود در قرن بیستم در مفهوم گسترده به نظریه ی ادبی و مشخصه هایی که سبب پیدایش ادبیات است، اطلاق می شود. نوگرایی (modernism) بیش از آنکه از نقطه نظر زمانی دارای اهمیت باشد، گویای زمینه های فکری و اجتماعی است که تحولاتی بنیادین را در هنر و ادبیات رقم زد. تی. اس. الیوت، تی. ئی. هولم و ازرا پاوند از مهمترین نظریه پردازان نوگرایی هستند...
15 صفحه اولthe influence of the neo-platonic concept of poetic imagination on wordsworth’s poetry
بر اساس نظریه افلاطون در باره شعر خلاقیت هنری مورد انتقاد قرار گرفته است. نظریه کلی در مورد شعر این بود که شعر از ظواهرتقلید میکند و نه حقیقت. چون سایه ای از حقیقت است. اما با پیدایش فلسفه نو افلاطونی، انتقاتات قبلی در مورد شعر و شاعری اصلاح شد. فلوطین در کتاب انئید، اساس خلق هنری را بر محور مُثل افلاطونی قرار داد. وی باور داشت که هنر مندان در خلق آثار هنری، تحت تاثیر مُثل افلاطونی بوده و عوالمی ...
Journalism, Caricature and Satirical Drawings in Early Picasso (1891–1895): The Awakening of Pablo Ruiz’s Critical Consciousness
In Pablo Picasso’s formative period in A Coruña (1891–1895), where he was born as an artist, the child and pre-adolescent who at that time signed himself as Pablo Ruiz, already knowing he was a genius, pursued an intense programme of creative activity while devoting himself to drawing and painting. Making use of his facility for reproducing the world around him in images, he also proved to be a...
متن کاملذخیره در منابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ژورنال
عنوان ژورنال: Digital Studies/Le champ numérique
سال: 2019
ISSN: 1918-3666
DOI: 10.16995/dscn.320